piątek, 18 czerwca 2021

Nie szukaj grozy. Ona już tu jest...


 

Cześć! Dziś mam dla was przedpremierowy fragment książki, która zrobiła na mnie naprawdę duże wrażenie. Połączenie mrocznego thrillera, mrożącego krew w żyłach horroru i porywającego kryminału z zakończeniem, jakiego się nie spodziewacie. Przedstawiam wam "Dziecięcy kram" Daniela Radziejewskiego i Wydawnictwa Novae Res!  

 

O KSIĄŻCE

"Dziecięcy Kram" – Daniel Radziejewski
Wydawnictwo Novae Re
Data wydania: 30.06.2021
Ilość stron: 426
Cena okładkowa: 39,99 zł

 

Oprócz dokumentów i rachunków, w środku nie było żadnych pieniędzy! Nie wierzył. Raz jeszcze przejrzał szufladę, a potem pozostałe. Zdenerwowany, zasuwał je z coraz większym hukiem. Nie znalazł ani grosza. Powstał z kolan, gdy odniósł wrażenie, że coś upadło na podłogę. Jego łańcuszek leżał przy stopie. Wziął go do ręki, schował do kieszeni i odetchnął z ulgą. A gdyby go nie zauważył? Policja miałaby niezbity dowód, że to on dokonał włamania, biorąc pod uwagę grawer na rewersie medalika. To już drugi raz w ostatnim czasie, gdy zapięcie puściło i łańcuszek zsunął mu się z szyi. Muszę go oddać do naprawy, inaczej za trzecim razem go zgubię – pomyślał. Zwrócił się do wyjścia i znowu zamarł. Serce zabiło mocniej, a ciało trwało w paraliżu. Sześć kroków przed sobą dostrzegł czyjąś sylwetkę. Była to nastolatka średniego wzrostu, z czarnymi włosami, w koszuli nocnej. Po mieszkaniu rozniósł się przeraźliwy krzyk. Leonardo rzucił się w jej stronę. Panika odebrała mu rozsądek. Nastolatka obróciła się, gdy mężczyzna chwycił ją ramieniem za szyję i zakrył drugą ręką usta. Wrzask przedzierał się przez palce. Silva pchnął ją na łóżko i położył się na niej. Znów docisnął dłoń do jej buzi. W ciemności sypialni patrzyła na niego przerażonymi oczami, panicznie próbując złapać oddech. Gardło rozrywał stłumiony krzyk.


 

Zainteresowani? Dajcie znać! :)


8 komentarzy:

  1. Thrillery lubię, więc być może będę mieć ten tytuł na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie czytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam misia....zobaczyłam tytuł - pomyślałam coś dla mojego dziecka - hahah no cóż dobrze jest poznać całość :) a nie patrzeć na okładkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda na ciekawą :) Od siebie polecam ostatnio przeczytany świetny thriller "W mroku lasu". Wciąga i trzyma w napięciu do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się chyba skuszę i przeczytam :) Tusze Brother pozdrawiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to jestem zaciekawiona, mogłabym przeczytać, brzmi całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń