sobota, 13 sierpnia 2022

"Wybór damy. Romans interaktywny" - Kitty Curran, Larissa Zageris




Jeśli śledzicie mnie już od jakiegoś czasu, to na pewno dobrze wiecie, że uwielbiam paragrafówki. Nie są one jednak szalenie popularne. Na szczęście mam wrażenie, że romans interaktywny "Wybór damy" ma szansę to zmienić. Szczególnie, że książka ta podbija ostatnio Instagram - a mnie wcale to nie dziwi, bo z całą pewnością jest wyjątkowa. A jak wypada na tle innych paragrafówek? Już mówię!



O KSIĄŻCE

 "Wybór damy. Romans interaktywny"
Kitty Curran, Larissa Zageris
Wydawnictwo Insignis
Data wydania: 13.07.2022
Ilość stron: 464
Cena okładkowa: 44,99 zł




Namiętny romans historyczny, jakiego jeszcze nie było! TY jesteś jego bohaterką. 250 wyborów i 23 zakończenia. Miłości, przygody, podróże, tajemnice i humor! Pikantne flirty. Błyskotliwe riposty. Namiętne intrygi ocierające się o skandal. Mężczyźni w kiltach. I wiele, wiele więcej!

Bohaterką tego niezwykłego romansu… jesteś ty! Tak – właśnie ty! I to ty już za chwilę dokonasz wielu nieoczywistych i ekscytujących wyborów, dzięki którym przeżyjesz mnóstwo przygód i znajdziesz upragnioną miłość! Przenosisz się do XIX wieku. Jesteś bez grosza przy duszy, nie brak ci jednak odwagi. Czujesz, że twoja przyszłość u boku wymarzonej połówki jest na wyciągnięcie ręki. Co postanawiasz? Czy przewracasz zalotnym ruchem stronę, by już po chwili flirtować z dowcipnym baronetem – sir Benedictem Granville’em? A może szukając prawdziwej i namiętnej miłości, odkrywasz ją na stronach o pracowitym, kochającym konie szkockim góralu – kapitanie Angusie MacTaggarcie? Chyba że bardziej intryguje cię związek z przyzwoitym niegdyś człowiekiem, a teraz szaleńcem i skandalistą? Musisz zatem tak pokierować swoim losem, by przejść do rozdziałów, w których występuje niezdrowo podniecający lord Garraway Craven… A co powiesz na beztroską lekturę tej książki u boku uduchowionej i żądnej przygód lady Evangeline Youngblood jako jej… „towarzyszka podróży”?

Uważaj! Bądź gotowa na jeszcze inne, niespodziewane koleje losu! Na swej drodze spotkasz ubogie sieroty, przerażające wilkołaki, zawiłe intrygi, dawno rozdzielonych kochanków, skradzione egipskie artefakty i wiele tajemnic. Najważniejsze jednak, że każdy zwrot akcji w tym zachwycającym romansie następuje na twoje życzenie!


Powyższy opis pochodzi od wydawcy






"Wybór damy" z całą pewnością wyróżnia się objętością, a przy tym złożonością fabuły. Nie jest to przygoda na godzinkę, jak to często w przypadku paragrafówek bywa. Na ponad czterystu pięćdziesięciu stronach znajdziecie 23 zakończenia i 250 momentów, w których będziecie musieli zdecydować, jak dalej potoczy się fabuła.

Tym, co jednak nie do końca mnie przekonało, jest długość paragrafów. Trzy czy cztery strony to niesamowicie dużo jak na jeden paragraf. Przyzwyczaiłam się do tego, że takie fragmenty zajmują ledwo pół strony - no, maksymalnie jedną - a potem następuje wybór. Nadaje to tego typu książkom niesamowitej dynamiki. Tu nieco mi jej brakowało. Może wynika to po prostu z tego, że w takich książkach nie jestem przyzwyczajona do szczegółowych opisów czy skupianiu się na emocjach - paragrafówki to zwykle akcja, akcja i jeszcze raz akcja. Nie mówię jednak, że ta odmienność to coś złego. Z czasem przyzwyczaiłam się do niej i naprawdę mocno wyciągnęłam się w historię - oraz w romanse głównej bohaterki. Hmm... moje romanse?



Świetne w "Wyborze damy" jest to, że zaraz po zakończeniu można zacząć czytać ją od nowa, tym razem podążając w innym kierunku i podejmując odmienne decyzje. Sprawi to, że otrzymamy zupełnie inną książkę!

Mimo początkowych wątpliwości uważam, że książka jest mega dobra. Czytałam ją z przyjemnością i na pewno nie raz do niej wrócę, by poznać inne zakończenia. Polecam - szczególnie, jeśli dopiero chcecie rozpocząć przygodę z książkami


MOJA OCENA

★★★★★✩✩    8/10


 

Książkę Wybór damy zamówiłam w księgarni internetowej TaniaKsiążka.pl Sprawdźcie także inne książki z kategorii bestsellery – jest w czym wybierać!



2 komentarze: